Tunangan Fizz Firuz, Isteri Orang?







 

Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang. Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-seoalah diatur oleh dia sejak kami berkenalan setahun lalu. Khamis lalu, saya dikirimkan mesej oleh kawan adik wanita itu dan dia menjelaskan status sebenar tunang saya. Malah saya juga sudah berjumpa suami wanita itu, Sabtu lalu. - FIZZ FIRUZ

Hah! 2 words je utk Fizz Firuz ---> PADAN MUKA! inilah dinamakan DOLAT. Dolat dgn Almy Nadia. buat Almy Nadia gitu...wasting her 7 years je. Kan dah...kejapppp je kedolatan itu kena. Harap² ler si Almy tak terima balik si Fizz yg tak guna ni.

...dlm dok bercinta dgn Almy. Boleh plak dia dok bercinta dgn si Azlyn ni? Hemprhh...dasar kekasih yg x reti nak setia. Katanya terkena sihir. Ermmz...wallahhua'alam. If benar terkena sihir, then gi ler berubat secara islam ea.

Pape pun....rasalah sakit hati yg Almy rasa..










Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

5 comments:

✿A I N A A✿ said...

tu org ckp, jgn sesekali mainkan hati perempuan dan jgn sesekali hancurkan harapan org lain.. Allah bg cash... masyaAllah

tenku butang said...

cantiknyaa..

Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/

http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Mizz Coki said...

I LIKE! PADAN MUKA BWEEEKKKK.. KONON DPT BINI KACHAK... PADUHAL BINI URANG MUAKAKAKAKA...

azizah :) said...

emm..mane dia tahu langit tu tinggi ke rendah.. macam2..

Rosmiza Ali said...

Pulak dah.. Padan ler ngan muko..