Dia dan Plastik... Hehe








Hehehe...tgh Mikail kesayangan ni uols. Dok tgh khusyuk main dgn palstik. Bila zie ambil...dia nangis mintak balik. Ngade taw anak zie ni. Di beli mainan, bukan nak main mainan. Benda yg bukan mainan jugakkkkk yg dia nak main..haishhh.

...mcm² je perangai budak² kan. Hehe




Hehe...cian anak mama. Mata silau kena flash :D




Hehe...mata bulat². Kalau tak ketap bibir, dia jelirkan lidah cam gitu. Aduhh..buruk nah tabiat. Camne ek nk stop dia gitu² ea. Ada petua tak? Pd yg berpengalaman...please tunjuk ajar ku, sifu! Hehee






Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

10 comments:

diana said...

anak saya pun nama Mikhail...dan dia pun suka main plastik..hehehe..

lina said...

hati2 zie takut dia tekup muka dia dgn plastik tu.

maria firdz said...

mcam ank patung.. comel sgt.. hhe.. hati2 bgi main plastik.. kna perhatikan... budak2 suka sbb plastikan berbunyi2 bila dipegang... :)

ucupiza said...

sis,comelnya Mikhail,
bulat2 matanya..

puteri211079 said...

Comelnye...putih gebu...geram lak...hehehe

mas saari said...

biasalah baby zie.. dia mmg suka ketap bibir dan jelir lidah.. nanti dah besar dia oklah! dia nak explore mulut ngan lidah dia tu..

Abdul Hafiz said...

Comel nya. Budak laki pun suka tengok bayi comel ni.

http://cloudboy93.blogspot.com/

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

comelnyaaa mikhail.. subhanaAllah.. roomates ena pun kata mikhail comel.. ish ish mata besau

Pinkbubblegumprincess said...

comelnyaaaaa baby!

http://pinkbubblegumprincess.blogspot.com/

zarena heeney said...

zie hati2 dgn plastik tu jgn bg anak maian sebab takut ank terlemas