Petua Untuk Anak Jadi Pintar



 

1. Baca YA LATIF 100 kali dan hembuskan di ubun-ubun anak setiap malam bila anak tidur.
2. Baca surah al-Fatihah - 1 kali.
3. Baca Alam Nasrah - 1 kali.
4. Bercakap-cakap dengan anak ketika dia sedang tidur dengan menyeru nama penuh dia dan berbinti ibunya. Contohnya memberi nasihat dan lain-lain lagi.
5. Sapu air lebihan wudhu pada muka dan ubun-ubun anak anda.

Yayyy! DEFINITELY akan zie amalkan kat Mikail mulai sekarang! Who knows, berkat usaha gigih kita...Allah s.w.t akan makbulkan apa yg kita usahakan utk anak kita, kan kan. So uols pun, sama-sama lah amalkan petua ni ek :)

...jgn dok amal petua yg karut marut. Hehe. Siapa yg nak share, tak yah minta izin bagai ea. Copy and paste je terus ^_- Sharing is caring...ingat tu :P












Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::









Zie MadinCopyright©

4 comments:

~♥dieyba_baby♥~ said...

thanks akak share.. boleh cuba lepas nie.. bnde yg baik bgus di amal kan :)

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

insya-allah zie..sofia doakan mikail jadi ank yg pintar dan soleh :)

regards,
Unsmiley


zarena heeney said...

mmg selalu diamalkan

azizah :) said...

insyaAllah kak zie... akan cuba nanti..