Ahlamdulillah... Memey Suhaiza Kini Bertudung








Alhamdulillah...bertambah lagi dah artis kita bertudung :) Sejujurnya...suka giler tgk family ni. Solute dgn Abby coz dah berbaikkan dgn Memey ^_- Pape pun, anak sulung memey sgt cute owww.

...kepala botak mcm my mikail...hee heee

Saya baru mula memakai tudung pada Ahad lalu tetapi belum sepenuhnya dan biarlah ia terjadi secara perlahan-lahan. Saya harap peminat mendoakan perkara yang baik untuk saya. Saya sudah bersiap-siap untuk keluar dan memakai topi tapi tiba-tiba tergerak hati untuk memakai tudung pada hari berkenaan. Suami suka namun dia memberi ruang kepada saya untuk buat keputusan sendiri kerana perkara ini bukan boleh dipaksa-paksa sebaliknya biarlah ia datang daripada kesedaran diri sendiri. Insya-Allah doakan yang terbaik buat diri saya supaya terus memakai tudung selepas ini," Kata Memey Suhaiza

Aminnn....mudahan kekal utk selama²nya ^_- Welcome aboard, girl! hehe








Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
MUMMY FITRYNA IN DA HOUSE
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

5 comments:

Zura Zue said...

akak pun suke tgk...skrg nie ND ngan FS pun bakal mengikut jejak drg nie jugak...sume demi anak2..

Fadth Wan said...

Alhadulilah..syukur...Kita tumpang gumbira..

zarena heeney said...

makin cantik la

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

alhamdulillah :)

regards,
Unsmiley

azizah :) said...

mudah2an berkekalan bertudung..manis gitu..