Ke Bawah Kerusi Jugak Kesukaan Dia.. Haduiiii




Kau tgk Mikail tu uols....eee... geram zie taw. Mentang-mentang lah dah reti merangkak sikit (baby lain merangkak ke depan, dia merangkak undur ke blkg..haha), terus hepi seakan kooo dia merangkak masuk bawah kerusi...haduiii.

...kalau tgk dia hilang dari pandangan, pi je la cari bawah kerusi, kompom hado kat situ. Hehe. Tunggu lah kau Mikail, papa kau balik nanti, mama papa belikan baby cot. Tak dpt lg lerrr kau "berumah" bwh kerusi...hohohoho








Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::








Zie MadinCopyright©

10 comments:

Shafina Othman said...

Mikailll...comelnyaaaa!

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

haha comel mikail nyorok bwh kusi tu..hehe..tuh belum reti panjat..kang bile dh reti..lagi la berpagar sane sini kan..hihi

regards,
Unsmiley


Ema Rie said...

comey la anak Zie nie...
Salam singgah...

Jom joint giveaway dari http://emashaklee.blogspot.com/

FB : https://www.facebook.com/MummyMa.DaddyRie.Shine




Izzati Asyraf said...

cutenya..hihi..Aisy plak suka benar dengan remote tv, remote air cond..suka bebenor dia..

selipar putih said...

lah,,boleh pulak dia merangkak ke belakang..hahha

Syuhada Salleh said...

comelnye mikail...bulat muka dia..hehe

p/s: tolong komen entri nie.. http://www.syuhadasalleh.my/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html thanks!

Susan Lolo Bua said...

Mikail makin comel je Kk Zie,
janganlah geram kat Mikail, nanti dah pandai jalan lebih lagi nak berperangai tu.. hehe

Cik Puan Ila said...

comelnye..Sebijik muka husband k.zie.. ;)

Rosmiza Ali said...

Guna gear reverse ke Mikail? Hikhik! Comel.. =)

intandayani said...

mikail tak sejuk ke?nnt terhantuk kepala tau..benjol nnt awek lari..hehe