Keriangan Di Muka Budak Botak... Hehe




Hehehe...muka terdiam sekejap dari gelak dan kehairanan tgk mama dia nak snap gambar. But once zie kata,..."Senyum sayang mama, senyummm..." Terus...

::
::
::
::
::



Dari senyum sipu-sipu...

::
::
::
::
::
::
::


...ke tergelak besar. Hahaha. Sayanggggg ssgt kat anak manja zie ni taw. Sgt sgtttt worth it rasa sakit melahirkan dia dulu. Sejuk perut mengandung tgk kecomelan Mikail. Dah lah mesra alam.... asyik bawa org berborak je memanjang,

...mcm lah org phm dia kata apa. Hehe. Hari ni, genap sudah umur mikail 8 bulan ^_^ Alhamdulillah....








Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::



Zie MadinCopyright©

8 comments:

Myra Jay said...

Alahai comelnyer bila tersenyummm :)

intandayani said...

suke tgk mikail senyum simpul tu..melted

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

comelnye mikail..yelah, org kata penat2 balik keje nih macam mana sekali pun, bile tengok muka anak, mmg hilang terus semua penat

regards,
Unsmiley

wawa syaida said...

memang comel anak zie ni :) gebus macam mama dia

Rosmiza Ali said...

Memang comel sangat budak tecik sorang ni tau.. Dahla putih melpak.. Gebu2 mlagi.. Geram tengok.. =)

Izza - Jiejah said...

sangatttttt comeiii ..

Ema Rie said...

i like to read mikail journey anyway...

Salam singgah...

Jom joint giveaway dari http://emashaklee.blogspot.com/

FB : https://www.facebook.com/MummyMa.DaddyRie.Shine




Susan Lolo Bua said...

Mikail botak tapi boleh buat orang senyum2 nampak kecomelan Mikail...

hihiii :)