Oh Jenny! Kau Buat Ku Ketagih!



 

Haduiiii uolsss....tabiat suka makan pedas-pedas kembali lagi dah. Semua ini adalah salah JENNY! huhu. Try all my best sudah utk avoid sambal cili yg begini-begini...but bila Jenny hari-hari bawa, aduhhhh! Tergoda dan ketagih kau!

...bila dah pekena sesudu, nak 2 sudu. Bila dah 2 sudu...nak secontainer tu weh. Hahahaha. Haduiiiii...habeh la kena buasir lagi kang. Erksss... 









Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::









Zie MadinCopyright©

7 comments:

atty's said...

ini mesti besh,.sbb kty ni pun hantu mkn pedas2.

Rosmiza Ali said...

Huiii, nampak pun dah tau pedas giler nih.. Biji cili tu yang bahaya tu.. Silap aribulan kena apendiks pulak.. Kalau nak makan klu boleh elakkan makan biji cili tu Zie..

Zumie said...

sambal tu makan ngn ape ?

Zie Madini said...

ZUMIE
-- hehehe. mkn camtu je. tak pun jadikan pencicah. kalau aku kan yunk, aku letakkan kat lauk sebyk mungkin..then ngapp!

rasa dia ada masam, masin n manis. yum yum!

Zura Zue said...

sedap tue zie..sambal nasi lemak ke.???

zarena heeney said...

tak tahan ena mkn pedas

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

mmg kaw nih pedas die..tgk biji cili tuh fuhhh dpt byg dh tahap kepedasan tuh..haha

regards,
Unsmiley