Weols Yang Dulu Merasmikan Photo Booth.. Kehkehkeh






Section photo booth inilah yg zie look forward taw. Sebab...boleh bercamwhoring puas-puas. Miahahaha. FYI, semua ni hasil tgn kreatif sang pengantin taw. Rajin giler ah kakak ipar zie ni. Kerajinan dia dlm DIY sgt mengagumkan zie.

...tak mcm zie. hangat-hangat taik ayam je buat DIY. haha :P







Hehehehe.... love cermin mata tu. Sgt sesuai kat zie.. heee hee :P Zie ingatkan zie sorg je yg dok camwhoring...rupanya kak Midah pun nak gak woi. hehe.







Habis di paksanya anak and hubby dia utk turut camwhoring...hiksss. Kak Midah, kak midah **sambil geleng kepala** Psstt...weols memang keturunan yg "suka depan camera" :P huhu...






Sayangnyaaaaa suami di Sabah masa itu :( Kalau tidak..dlm gambar tu, wajib suami zie di sisi zie tu...hehehe.  Pape pun...eeeee kau Mikaillll, awat suka nah buat muke comel ek. Geram taw mama tgk. Grrr grr...


...gerammmmm ssgt nk cubit pipi mikail tu. Mcm suami zie dulu kan. Akibat kegeraman dia dgn kecomelan mikai...boleh koooo dia gigit pipi budak tu. Apa lg...meraung ler budak tu. Hahaha. Tp gigi manja je la.

...Mikail tu aje yg cenggeng. hehehe :P







Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::









Zie MadinCopyright©

4 comments:

Zumie said...

kreatif betul chu ni zie hehe

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

wahh comel betul! memang skrg ni trend buat DIY ni kan msa hari persandingan... i loike

zarena heeney said...

SKANG NIE BOOTH MCM TU SUDAH JD MCM KEMESTIAN KAN...
nak buat masa adik kahwin la

Rosmiza Ali said...

Rajin chu buat semua benda2 ni.. Kreatif! ^_^