Yay! Dapat Modem Broadband Baru :)






Yippie!!! balik je kat rumah hari tu, tgk kat atas tilam ada benda alah ni dah :) Hubby beli in suprise utk gantikan broadband modem yg lama. Yg lama rosak dah :(




Seriously...kuat je tarikkan line guna modem huawei ni. Yg previously tu brand ZTE...tarikkan dah ade sikit kureng. Ye lah...lama sudah. Dah hampir 4 tahun berkhidmat. Memang dah masa dia utk bersara...hehe.

Pape pun...thanks, suami tersyg!













Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
MY Life Fara
-- Click SINI Untuk membeli produk
kecantikkan seperti Felinna Inchloss,
Ehypra dan banyak lagi :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

9 comments:

Umi Naemah said...

yeay...tumpang gembira utk zie...broadband ni kalu tak dek susah hidup blogger kan...cam umi la hehehehe

ArELeEz said...

hadiah yg surprise2 nie musti m'ujakn! hiks..

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

hurmm sofia dulu pakai brand ni juga..tp macam sama je..tarikan die tak kuat pn..tp xtaula mybe tgk kawasan kite jgk kot.. :)

regards,
Unsmiley

Susan Lolo Bua said...

wa... lepas ni mesti la update blog laju kan Kk Zie ^^

AsiahAzman said...

Berbunga2 la hati Zie tu...(",)

izyantyPersonalTaste said...

yg nie boleh cucuk dlm keta sekali tak?yg celcom punya boleh.

jemput join contest

http://izyanty.blogspot.com/2013/04/giveaway-contest-izyanty-collection-2013.html

zarena heeney said...

hati berbunga2 dpt hadiah dr suami

Rosmiza Ali said...

Makin rancak ler berblog lepas ni.. Hehe,,~ =)

~♥dieyba_baby♥~ said...

wahh best nye dapat brodband baru.. hiihihihi