Pengubat dan Penghibur Hati Mama




Si kawan kecik kita ni kan uols...mentang-mentang lah dah reti meniarap + merangkak, bukan reti dok diam. Skrg ni amatlah payah nk kemaskan dia bila dia dah mandik dan berak. Terpaksa bersilat bagai dulu zie dgn dia...

...baru dpt kemaskan dia. ada je adegan membebel kooo aku setiap kali kemas kan Mikail ni. Mana taknya...baru je nk sapu minyak angin, baru je nk pakaikan pampes /seluar /baju..dah meniarap nk pi kejar barang. Haduiiiii... hyper koooo mikail sejak 2 menjak ni.

Ni baru niarap + Merangkak. Belum lagi dia dah reti berjalan nanti. Alamat jadi tarzan arr zie 24jam. hehehe. 







Blog Pilihan Entry Ini 
::::::::::::
CHU MAJORFLAVA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

5 comments:

shidah said...

hikss..nanti dah berjalan, alamtnya kena pkikan pampers yg seluar jer la zie...senang..sarung jer....

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

ha'aa tu nnt dh dpt kaki..kne ade penghadang elak dr die memanjat pulak tu hehe

regards,
Unsmiley

Rosmiza Ali said...

Hikhik! Standard ar baby baru nak pandai bergerak ni.. Hyper dia lain macam.. Standby ler Zie kalai Mikail dah pandai berjalan/berlari nanti.. =)

azizah :) said...

hehehe bagus la kak makin aktif mikail ni..nnt dapat kaki tak terkejar la kak zie..heee

Wahidah said...

tula zie kalo mikail dh dpt kaki...jenuh la nk bekerja ngan die nanti