Selamat Tinggal Makanan Kegemaran Ku :(



** Picture sumber google search**
- credited to MelakaMajuJaya --



Sedih giler kooo uols. zie mulai skrg, memang dah terpaksa berpantang seumur hidup (rasanya lah..if tahan..haha) dari makan sambal cili or apa² makanan yg pedas². Even sedikitttttt je pedas pun, dah a big NO NO bagi kesihatan zie.

...sebab perut zie mmg dah 100% tak leh terima makanan pedas lagi dah. Uwaaaaa!!! Tak berwarna lerrr menu makanan zie seharian nanti :( sedihnyaaa. Terpaksa gak tahankan nafsu makan cili for the sake of my stomach.

Tak larat dah tanggung kesakitan gara² nafsu serakah...hehehe :P









Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
SWEETEST JUNK BUNDLE
-- Click SINI utk view her blog :)
Jom beli pakaian bundle secara online.
Murah² taw ^_-


:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

6 comments:

atty's said...

pantang zie..jaga kesihatan tau.
tapi kty kalo x pedas pun x lalu makan..hehehhe..

leh diet..

Cik Juju said...

owh yeke..what happen klu u makan pedas??

nice blog btw :) feel free to visit my blog thanks

O'gosh Iskandar said...

kesiannya...saya pun gila mkn pedas...cemanalah ye kalau jadi macam zie....anyway, salam singgah...

Liyana Lunia. said...

mengapa zie? perut zie kenapaa? KITA PUN SUKA MAKAN PEDASSSSS :(

ct cheery said...

pantang zie jangan xpantang...hehee.pas ni mkn sup ajelah yeh..tp pedas sikit2x pun xleh ke zie???

zarena heeney said...

skit pun dah tak blh ker zie
ciannya