Sibuk Mama, Sibuk Juga Dia.. Haishhh








Kau tgk Mikail ni uolssssss... sibuk Zie nk buat onlime biznes, sibuk gak dia nk mengacau. Kalau di angkat dari laptop tu...bukannya nak. Melalak meraung dia menghempas diri. Geram taw. Zie nak nak dia tgk laptop/hp...

sebab kan tak bgus utk mata dia. Tp...itulah, degil mcm zie! haha. But still...zie snap dia, lepas tu jauhkan dia dari laptop tu. Biarlah dia melalak, who cares. demi kesihatan mata dia. hehe







Innocent face of budak yg super hyper dan pengacau #1...hehehe. Baru nak masuk umur 9 bulan dah haduiii makkk ke-hyper-an dia. Belum lg umur dah genap setahun, lagi hadui makkkk kot. hehehe.

...Sayang anak mama :)







Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

3 comments:

zarena heeney said...

anak zmn skang nie mmh mcm tu eheh

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

time umo2 camni yang lasak ni.. anak2 buah ena pun dlu time umo camni, aishh penat oooo

Dila Abdullah said...

mikhail kena cukur bantal gak ke??? macam cukur bantal jer kat pict pertama tu...??? sama la mcm anak dila.... kalu kuar, mesti topi tak leh lupa.... tak tau nak wat cam ner???