Bayi Diselamatkan Selepas 2 Hari di Dalam Parit



**sumber dari MyNewsHub**



Dasar ibu apa entah ini. Kalau iyer pun dah melahirkan anak luar nikah...bertanggungjawaplah ke atas anak yg tak berdosa tu. Ini tak...boleh koooo dia buang dalam parit. Dengan kuasa Allah swt...w/pun dah selama 2 hari bayi tu di dalam parit, still gak dia hidup dan mujurlah ada yg terdengar tangisan dia.

...patah kooo tgn baby ni :( kesian giler. Pape pun, emak dia sudah tu di tangkap dan di dakwa atas tuduhan cuba melakukan pembunuhan. Kejadian ni terjadi di Alicante, Spain.










Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

3 comments:

intandayani said...

alahi kesiannya.Manusia skrg semakin hilang perikemanusiaan..

Rosmiza Ali said...

Kesian anak yang tak berdosa..

azizah :) said...

astaga.. kesiannya baby ni.. org luar lagi nak baby.. tp dia buang3 jer..huhu