Dah 31 Tahun Dan Dia :)






FYI, ini adalah birthday cuppies abg su (minie). Wifey dia yg tempah....fondant topping yg sgttt sgttt yummy. Tidak manis sgt...bermaksud, tidak terbuang ler. Hehe. Semestinya nanti akan order time bday mikail nanti...hehehe :P

BTW, pd 30th June yg lepas, Abg Su zie sudah pun semakin menua dan genaplah umur dia 31 tahun...hehehe. Dorg laki bini, celebrate kat umah weols :)





Awwww...soooo sweettttt! Kalau lah hubby zie, kompom tak terbuat dia posing suap suapan gitu gara-gara segan...hahaha :P





Ni plak ape ek? Bagi zie...ianya adalah traffic light! hahaha. Mentang-mentang koooo kerja kat syarikat traffic light. Pantang tgk benda alah bulat-bulat warna merah, kuning, hijau. Traffic light tros! Hahaha :P

Buat Abg su...happy birthday bro! sorry xda hadiah..hehe. Hadiahkan doa jak lah ah ^_- Buat abg su, aku doakan ko semoga murah rezeki, cepat2 timang anak, sihat hendaknya dan berbahagis with wifey (Chu) sehingga ke hujung nyawa...Aminnn.

Psstt...bila gik lanja top spot??? Hahahahah.... Tetiba :P









Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

2 comments:

~♥dieyba_baby♥~ said...

alahai sedap nye cup cakes dia.. nyum2.. rsa lapar la plak.. heheheh happy bufday :)

Vee Lea said...

Mok juak ikut gi top spot! :P