Gambar Pernikahan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah




Hemprhh...kesian kat Dayana. Muda² lagi dah di madukan. Yang si Sakinah tu punnnnnn satu, tp itu lah...nak cakap byk², kang org kata "DAH JODOH". Pape pun, zie sbg seorg isteri dan juga sorg wanita, dpt rasai apa yg Dayana rasa saat ini.

...buat Dayana, semoga bertabah lah ea. Dan buat Sakinah...what goes around comes around, girl!








Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
IZYANTY COLLECTION
-- Click SINI utk view her FB Page :)
produk dari izyanty collection veil custome
made for tunang, nikah, kawin n shawl lace
exclusive handmade.

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

7 comments:

~♥dieyba_baby♥~ said...

BTL TU AKAK..

kacang buncis said...

kesian kat Dayana tu...semoga dayana sabar ...amin

zarena heeney said...

dia tak rasa ker
mengkhianati kaum sendiri

ArELeEz said...

siap pakai inai tu yg xbuleh blah tuh! haish!

Mysara Ab Rahman said...

wanita yg mgkhianati kaum sndri

Mysara Ab Rahman said...

kte serius xsuke ngn ashraf n sakinah ni..ashraf ni xmnyempat2..dulu ye2 ngan dayana siap kwin kat mekah lagi pas tu skrg hancurkan hati bini dye..akak ada baca x yg sakinah ni ptuskan tunang sbb wkt tu dye dh ngan ashraf?

Sheriffah VeeKey said...

Hohoho..kite pun emo jugak...well well well..you are right dear..whut goes aroud ll come around..ambik guna jalan betul akan sentiasa diberkati dan juga dsebaliknya..mih mih mih..peace!