Memperagakan English Style Peplum Lace Top ^_-




Berbalik kepada entry lepas (click SINI utk baca balik), Kan zie ada tayang zie beli 2 helai baju peplum di www.ziemadinistore.com kan. So harus ler sendiri memperagakan baju jualan sendiri..hehe. Zie boleh di kira penjual dan juga pengguna ye..hehe

...layan 3 gambar di bawah ye noks ^_-

::
::
::
::
::






Hehe...zie padankan dgn Maxi Lycra Skirt (skirt time preggy dulu tue..lalala). so that why it's appear as if itu adalah baju kurung peplum! Huhu. Baju peplum kan boleh di pakai dgn seluar dan skirt kan..so ini edisi skirt punya :P

...if zie pakai dgn jeans, akan zie upload lg ye ^_- BTW, sgttttt cantik taw peplum lace top ni. Kain sejuk je, tak panas. Bahagian lengan takde lining...but bhgn badan ada lining. If uols berkenan gak...sila cari di..

::
::
::
::













Blog Pilihan Entry Ini 
::::::::::::
CHU MAJORFLAVA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

2 comments:

myraVea said...

Comelll sis. Hehe

ArELeEz said...

t'ingin jugak leez nk pakai peplum tp, rase cam huduh & xsesuai. uhuks3..