IndoCafe Coffeemix... Kopi Kegemaran Ku




Hehehe...tulisan jadi terbalik :P Itu lah hasil dari tangkapan gambar melalui front camera...huhuh. Dulu zie dok hirup Nescafe. Sekarang dah bertukar ke IndoCafe Coffemix. Terpengaruh dgn Felice...hehehe. Super kaw koo...hikss





Sehari kena pekena 2 cups. sebab skrg ni mata bila nak masuk petang....kompom lerrr "berkulat" mata aku nak tido. Huhu. Asal buat akaun je...kompom mata berkulat. Camno tu?














Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

4 comments:

intandayani said...

sedapkan?tp sy lg suka indocafe instant bancuh dgn susu pekat..Lemak2 je rase

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum..

hehe sofia indo cafe kurang minat..tapi sofia suka aik cheong..

regards,
Unsmiley

Kacang Buncis said...

mantabs... fotonya sip

Rosmiza Ali said...

Ketagih jugak nak minum kopi ni.. Tapi sejak diserang sakit teruk 2 hari sebelum raya ari tu sekarang hubby sangat2 jaga pemakanan iols.. Segala benda yang nak dimakan mesti kena dapat approval dari incit hubby dulu.. Huhu..