Makan Tengah Hari di KFC, The Spring





Pada hari selasa yg lepas, Zie dan Jenny ke The Spring. Nak pos barang customers. Memandangkan zie tak bawa bekal...

...so ajak Jenny temankan makan sekali :)




Love this picture! ♡ Jenny nampak so ayu dan keanak anakkan.hehe





Me plak so pinkish that day :)  Aktiviti camwhoring dalam keta semasa on the way adalag HARUS! Hehe. Tp buat ikut tempat ler bai.

...weols hanya camwhoring time tggu traffic light hijau ☆_☆ 





Disebabkan tekak x lapar nasik or makanan yg sewaktu dengannya.. zie putuskan nak makan di KFC je lah :)





As a blogger.. wajib kooo ambil gambar makanan utk berblogging ^_^ Dulu zie je yg dok snap itu ini..

...sekarang dah ada geng! Haha. ♡ it :)







Inilah makanan kami ♡ Jenny hanya makan cheesy wedges je sbb before keluar, dia dah makan dah. Ni pun dia temankan zie :P

...dulu, weols selalu berempat.skrg..dah berdua je weols. Uwaaa...terkilan.





Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

5 comments:

Jenny Lilly said...

Heehehe...kakak, i love this entry..

Nurul Ain Zulkarnaind said...

sedap KFC trus lapaq jadinya hehehhe

CHU MAJORFLAVA said...

mek dah lamak sik update...

azizah :) said...

lamanya xmakan kfc ni..hee

Rosmiza Ali said...

Ada geng bercamwhore dah skang.. hehe..
ZON PERMAISURI CHOMEL