Aku dah Ada Kopi Baru :P




Tadaaa!!! Inilah dia kopi terbaru zie. Fereena Mama Gojess! Sponsored by Jendela Berlian :) Berperisa Kopi dan coklat...yummmy taw uols! Terima kasih banyak-banyak sudi sponsored supplement yang sgtttt berkhasiat ini!

Bahan Kandungan: Estrack Kopi Arabica, Coklat, Krimer, Pura Sweet, Maltodextrin, Manjakani, Kacip Fatima dan rempah ratus terpilih (17 jenis) 





1 scoop utk 120-150ml air panas ek uols :) Ianya actually supplement utk kaum hawa sebenarnya. Memandangkan ianya ada perisa kopi...so zie treat it as my coffee! hehe. Ku madukan dulu L.A Coffee..hahaha. 

...ianya juga salah satu supplement yang memberikan tenaga :)





Pssttt...terasa awet muda je sejak amalkan produk-produk kecantikkan ni ah. Hehe. Jadi duta secara tak langsung ler plak...hehehehe. Pape pun, buat pengemar kopi...jom uols, tukarkan kopi anda dgn mengambil Fereena Mama Gojess!

...Wanita yg sedang berpantang pun boleh minum. no worry! hehe. Purchase it at:-

::
::
::
::
::

(Click to purchase)









Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::








Zie MadinCopyright©

5 comments:

Siti Asiah said...

nampak cam sedap je coffee tu Zie...:)

~♥dieyba_baby♥~ said...

alalalala.. mikail tdo.. comel je kannn.. hihi.. mcm sedap je sis kopi dia..

uchi kay-f Ahmad said...

ehem ni pn.zie..nk tanye... betul kan rase dia rase kopi ..ngeee


good morning,hawau YU?

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Hihi ..uchi pun ade kat cni ..chak!

mkin gojes ktk yunk .. mun jadi duta masuk dlm tv tok mesti best gik yunk ..amin2 ..mauk juak tangga ktk lam tv .. mesti ada kelak yunk (^_^)..amin ..

Liza Licha said...

balas kunjungan..
wahh.. mama gojes ye? hihi..
siyes cm best jgk produk ni ye.
done your nuffnang dear