Minyak Rambut Mikail :P




Hihi...try kasi Mikail minyak rambut Zam Zam ni. Kata org dapat lebatkan rambut.. Kan anak zie tu terkenal dgn ketiadaan rambut. Hahaha. Mudah-mudahan tumbuh lebat rambut dia nanti. Asal zie, papa dia dan mak nek dia rajin pi sapu...hihi

...kekadang weols bertiga ni hangat hangat taik ayam je. Time memula je semangat. Lepas tu...hampeh. Haha :P Siapa ada petua lebatkan rambut baby...mohon share ye.










Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::



Zie MadinCopyright©

7 comments:

ArELeEz said...

biras leez pun dok pakaikn kat anak dia. tp, macam xlebat2 jugak rambutnye. ke faktor genetik? hmm.. xtau la plak!

Farra Kikibum said...

cuba sis try sapu minyak kelapa dara..

azizah :) said...

gigih yer kak nak lebatkan rambut mikail.hehe harap2 lebat la pasni

asha k said...

anak kami pun terang dahi dan kepalanya.. xtau nak buat apa.. dah dekat nak 3 tahun dah umur.. halus2 je.. heee

ieyka dinda said...

kak zie, sapu minyak kelapa dara memang ok....cubalah :)

suri said...

Kak zie..ank sy pun xde rmbut sgt..ada tu ada tp haluuuuussss benor..patu perang lahi..mcm ibu dia ni kot haha..tp tu la if x pakai headband meati org tanya laki ke pompuan huhuhu...

Rosmiza Ali said...

Zie tau tak daun cekur manis? Cuba guna petua ni.. Ambil dau cekur manis tu, basuh bersih2.. Then blend.. Lepas tu sapu kat kepala mikail.. Balutla sikit ngan towel ke.. Biar dalam 20 minit.. Lepas tu bilas & keringkan.. Cuba la dalam 3 kali seminggu ke.. In Shaa Allah, rambut boleh lebat.. =)
http://miezashaklee.blogspot.com