Beli Sandal Raya Mikail




Pertengahan bulan June yg lepas...awal² kooo zie dan suami pi shopping barang Mikail. so that senang, last minit baru shopping barang sendiri utk raya...hehe






Kau tgk mikail tu uols....asyik mengetap bibir je kerja diri...huhu. Tabiat dari lahir sampai sekarang tak dapat dibuang². Oh ye, weols sekeluarga pergi ke Plaza Merdeka Shopping Mall. Nak ke Parkson...beli barang kat Parkson best...

...dapat kumpul point bonuslink...hahaha :D




Sampai je kat section kasut utk budak²...apa lagi budak kecik ni. Excited habis. Semua kasut kat situ dia nak try. Apa lgi mulut zie pi larang dia....hahaha




Rancangan memang nak belikan Mikail kasut...but alih², semua yg berkenan dia mata...takde size mikail. Tinggal yg besa je kebanyakkan...uwaaaa!!! Sudahnya...beli sandal utk dia je lah







Sambil tunggu sales girl ambik stock sandal Mikail...apa lagi, selfieeeeee...haha. Tengah selfie terserempak ler plak dgn sepupu suami. Pe lagi...terus suruh dia jadi tukang gambar...lalalala :D Nak tahu sandal apa yg weols belikan utk anak tersayang ini...

...in next entry nanti ek. Panjang sangat entry nanti dgn gambar :D








Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::




7 comments:

Syuhada Salleh said...

sronokla mikail dpt shopping..

C i k R e n e x said...

comel tol mikail

AlyaaIBH said...

mikail dah besar :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

wahh!dh shopping awal2 utk mikail.. :)

husna zahidi said...

mata mikail bulat besar macam akak..hehehe.. comel je dya..

~♥dieyba_baby♥~ said...

best nye shopping

azizah :) said...

seronoknyaa tengok family kak! comel..