Poslaju Dan Bayar Pampasan Rupanya




Pada hari Isnin tadi....tertanya-tanya apa ni. Takkan a suprise gift lagi kot (sbb isnin tadi zie dpt suprise gift dari pengiklan zie...esok zie publish entry ea)...

Nak kata parcel...bukan parcel. Macam surat je. Bila baca bahagian sender dari Poslaju KL. 

Terus teringat tentang tuntutan pampasan yg zie buat bulan 4 yg lepas. Sebab poslaju hilangkan parcel customer zie.

Terusrebut rebut buka sebab ingat cheque...haha





Sekali tgk hanya surat je kooo uols. Ingatkan dorg nak gtaw yg tuntutan pampasan tidak diluluskan. Tapi rupa rupanya dorg nak gtaw jumlah tuntutan pampasa  sudah pu  dorg bank-in pd 9 Jun yg lepas.


....terus dlm hati berkata, " Eh...dorg dah masukkan rupanya. Tak perasan pun." Terus log-in Maybank2U and check.

Aah lah uols. dorg dah masukkan. Zie je yg tak perasan amount duit bertambah. Haha. Zie claim RM35 je. Tapi dorg byr zie RM43.42

Alhamdulillah...Rezeki 😀







Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::  ::::::
MYNASTORE
-- Click SINI Kami menjual
barangan import original dari USA.
seperti handbag, jam, wallet, pakaian
dan sebagainya. Boleh hibungi kami
di 0133881138, whatsapp. terima kasih

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::





7 comments:

Syuhada Salleh said...

rezeki nak raya..

ahmad zikron said...

rezeki ramadhan...

Mizz Coki said...

I've got the same letter too. tapi derang ada bagitau thru sms. i claimed for RM114. Yang RM700++ belum lagi derang bagi. kurang asam punya poslaju.. byk rugi saya bulan mei sebab kecuaian derang. tak masuk lagi parcel boleh pulak tertukar!!

Rai Ourkizuna said...

oh ada bayaran pampasan rupanya ya..

husna zahidi said...

syukur rezeki.. lepas ni pos laju kena lah ambek perhatian kan..:)

azizah :) said...

alhamdulillah.. rezeki raya kak

~♥dieyba_baby♥~ said...

pos laju bg lebih tu akk.. hehe