Armel Flare Skirt... Love It!


Sejak dua menjak ni suka nah pakai maxi skirt or flare skirt taw. Kebetulan plak hari tu kawan ada jual di FB flare skirt yg warna dia sgttttttt lah cantik. Katanya armel skirt mcm dalam drama 200% rindu awak ke apa nama drama tu...lupa. Hehehe.

...zie tak pernah pun tgk citer tu. hehe. Apatah lagi nak tahu skirt ni mcm dlm drama tu. Beli sbb sgtttt falling in love dgn pattern dia. soooo girly warna dia koooo :D






Tadaaa!!! lawa kan warna dia. Falling in love sgt². Harga RM60 tp since zie beli masa hari merdeka, so zie dlm merdeka price which is RM50 je...hikhikhik. Ailike oooo...haha. siapa nak beli, boleh pi serang FB penjual ni ea --> Miecha (click to view)










Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::








5 comments:

~♥dieyba_baby♥~ said...

cantik la akak zie.. warna dia sgt cntik.. skirt tu nmpk dalam x ?? klw pakai skirt tu xpyh pakai kain dalam kan ?? hehe sorry tnye.. sbb rse mcm nk beli.. bkk fb dia x boleh..

~♥dieyba_baby♥~ said...

ok sis, da blh bkk fb dia tq

Rosmiza Ali said...

Kaler pastel.. Cantik! Lembut jer.. ^^,
Rosmiza Ali Official Blog™

intandayani said...

cantik sgt...

Myra Jay said...

Memang cun!.. cantik..