Ubah Suai Kek Hari Jadi Mikail


Akhirnya jumpa gak zie Disney Cars toys. Yg ni versi lego...hehe. Cute sangat sangat. Memandangkan nak tempah 3D fondant cake main harga RM180 keatas...well, a lil bit "parkinson" ler plak...hehe.

...Nasib Allah swt mengurniakan akal yg kreatif utk buat kek 3D versi budget...hahahaha :D





Zie beli kek indulgence Secret Recipe. Zie mintak dorg tulis wording di bahagian bawah je and biarkan bahagian atas kosong. Sooo...apa lagi, sampai je kat rumah terus koooo DIY~ hehehehe







Tadaaaaa!!!! Inilah hasilnya ^_- 3D yg REAL 3D kauuuu! Hahahaha. Kalau fondant... lepas majlis, kalau tak di makan, akan di buang. But "3D" versi otak kepala zie ni plak... lepas majlis, "3D" tue boleh jadi mainan mikail...hihi. See seee.

...utk cake and toys tu, only cost me less than RM110. Try to campare dgn harga kek 3D fondant.... **kreekkk kreekkk bunyi cengkerik** Hehe... puas hati dgn hiasan cake mikail yg zie buat. Semua puji comel..hikhikhik

Haa, uols yg nak budget mcm zie. Dipersilakan tiru ek...hihi










Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
JENNY LILLY BLOG
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::








7 comments:

nur anis said...

kreatiffff!!

Rosmiza Ali said...

Tu dia.. Ni baru betul2 kreatif.. Kena kreatif sambil berjimat.. Good2! ^_~
Rosmiza Ali Official Blog™

Ahmad Saadillah said...

Keren kali zie blognya
:)
salam kenal ya ..
follow blogku ya
kunjungan rutin
http://infoejaman.blogspot.com/

Dayang Syazwani said...

bagus idea ko ni yaaaang..
2 in 1 sangat..
pastu mcm seswai sgt, siap ada tmpt letak lilin bagai...
akanku guna idea ko niiiii... :)

dak eina said...

good idea sis!! terjebak utk komen. sis ni otak kreatif mcm2 leh DIY. tahniah n happy belated birthday mikail!

Ayu Jafri said...

wahhh!kreatif taw!save budget kan? :)good job zie!

~♥dieyba_baby♥~ said...

akk mmg pandai akk, nnt utk anak sy 2 tahun blh bt mcm ni.. hehe