Menambah Koleksi Hot Wheels Anak


Awal bulan ni tadi...masa lunch, nyempat gak koooo kaki singgah kat ToyRus beli keta hot wheels utk si kecik kesayangan hati zie...

He love cars sooooo much! Tu yg gagah kumpul setiap jenis keta hot wheels....since sebiji benda alah tu cost almost rm10...so tak dpt nak beli byk byk.

...bankrupt kang. So setiap bulan akan belikan 2 biji or 4 biji. Ikut budget beb...hehe



Balik je dari kerja.... terus pass hot wheels kat dia. Mikail dari jauh lagi dah dok peratikan plastik yg zie jinjit. hehe.

...Tahu kot dia benda alah tu utk dia :D






"Mama... ukak, Ukak.. " Katanya. Aaa...paham tak apa yg mikail cakap tu? Hehe...sure paham kan coz senang di tangkap. hehe.

...Tunggu mikail dah paham erti hadiah, baru semangat sikit zie balit dgn present paper. hehehe.

Apa apa pun, happy tgk dia suka seakan dpt mainan baru. Nanti nak belikan dia kapal terbang hot wheels plak.












3 comments:

suezen said...

hehhe comel jeeeee.....sama ngn sara muke dia happy kemain!

~♥dieyba_baby♥~ said...

yeayy dpt juga bce akk nye entry.. hehe suka2.. suka mikail dpt kereta.. msti da bsar minat kereta ni.. hihi

Dayang Syazwani said...

tgk mikail ni kan ziiieee.. btul2 lah muka dillah.