Kali Ni Tayar Belakang Plak Pancit



Hehehe... dengan rendah diri dan sejujurnya Zie mengakui yg zie ta reti nak pam tayar! Hehehehe. Berapa kali try pun tak reti reti. Sudahnya heret colleague and suruh dia tolong pam. Dia reti. Tapi yg tak bestnya....

...tak dapat dpt pam gara-gara tak reti nak guna mesin pam tu. Hahaha. Thanks for the help anyway...hehe. Perempuan OH perempun. walaupun tak semua perempuan tak reti pam tayar keta ek. awal gtaw...hikss






Abg Shell ni gak yg akhirnya tolong pam. Terima kasih, Abg Shell :) Pam ni belah pagi taw, belah petang masa nak balik kerja....alih alih tgk tayar kempis lagi. Arghhhh! Rupanya tayar belakang kena cucuk pakuuuuu. Cissss!!! 

...hari tu tayar depan pancit kena paku. Kali ni tayar belakang plak. Kurang dari sebulan tempoh taw. Sakitnya hatiiiiiiiiiiiiii. Kali ni husband dah away. Nasib ada kawan yg owner bengkel. So suruh dia tolong uruskan :D

Thats what a friend for, kan. Thank you, awak :)












1 comment:

chernonet said...

Hehe, saya pun tak reti nak pam tayar, neway saje bloghopping :)