Adat Beranak



Uwaaaaa!!!! Migraine tengok keadaan rumah kooo uols. Dah kemas, selerak balik. Kemas, diselerakkan lagi oleh si kecik zie ni taw. Tak sampai pun sejam...dah mcm tokang pecah balik keadaan rumah.


Tu yg kekadang zie suka nah jadi tarzan. Suara sampai ke langit bebel Mikail. Hehe. Tp itulah, kau bebel sampai terkehel rahang pun... budak maaa. Huhu. So para suami, if bini kau suri rumahtangga dan bila kau balik kerja tgk bini kau macam letih je...

...jangan sekali kali mempersoalkan keletihan dia. Kerja housewife tak pernah habis taw.







4 comments:

MissNadia said...

hehe.. sama la, kalau ada anak kecik macam ni la gaya rumahnya.. perkara biasa ni

Siti Asiah said...

biar je Zie Mikail main & bersepah. Nanti dia tido kite kemas la...hihi
Asiah camtu je ngan anak2, bising2 pun xmenang kite. yg ptg kite ajar dia kmas mainan dia sdr bl dia dah 3,4 thn...:)

Rosmiza Ali said...

Huhu.. Cabaran seorang ibu dan housewife.. Kalaulah semua lelaki boleh paham betapa letihnya keje & tanggungjawab seorang housewife ni.. -_-'
RosmizaAliDotCom™

Lady Purple said...

Samalah kite....he3