Hot Wheels Pertama Dari Papa Mikail


2 sekali papa dia beli. Hehehe. Ni Mikail sendiri yg pilih. Kalau ikutkan sebetul²nya mata Mikail tu...semua yg ada di rak tu dia nak weh. Hahaha. Habis satu persatu dia ambil. Adoiyaii...tunggu mama jadi jutawan ek Mikail. Baru dapat beli satu rak hot wheels tu...hehe.






Tgk dia...dok belek² van hot wheels tu. Budak² memang jenis tak menyabar² ek. Tang ku ko bayar...tang tu gak dia nak kau buka. Kalau tak buka...sepanjang jalan dia mengiyau mintak di bukakan. Hehehe.






Hot Wheels model Hummer...hehe. Tak dpt beli yg bebetok Hummer...hummer mainan pun jadi lah... hihi :P







Comel je kan uols. Semakin banyak dah koleksi Hot Wheels Mikail. Hujung bulan ni rasanya Zie nak beli 5 pack kot. Kot je lah ea...hehehe






2 comments:

sYiRa LoKMaN said...

comelnyaa..adik syira pun suka kumpul ni :D

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Waaa comelnya yunk .. patut mikail suka ..induk tga kawan main car yunk