Kota Samarahan Banjir






Semalam dapat gambar gmbar banjir dari Group Le Shasta Femelle Whatsapp. Oh no.... giliran daerah di Kuching plak yg terkena banjir. Mudah mudahan keadaan tak seteruk di Pantai Timur dulu. Hujan lebat turun tanpa henti...sebab tu lah air naik :(

Mudahan kat area Petra Jaya dan bandaraya Kuching tak terkena banjir. Kalau tak..camne nk turun kerja nanti...huhu.



Tengok air di waterfont Kuching ni uols.Oh tidakkkkk.... janganlah engkau banjir duhai bandaraya Kuching :( Sudahlah sistem peparitan kat sini ada kureng sikit. Semoga keadaan yg tidak dingini tidak terjadi.








4 comments:

Mad Parihh said...

air dah nak melimpah tu . semoga air cepat surut nanti :)

Zura Tahir said...

Tgi jugak naik air nye zie...

surizan abdghani said...

Aah kak td adik sy yg belajar kt uitm samarahan balik ipoh.dia tanya kt sini x ujan ke,sy ckp x hujan pun kengkadang je.dia kata kt kampus dia banjir

ejulz said...

alhamdulillah x lamak..

Jemput singgah "Anak buah kesayangan"


Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih