Layan Koo Dia Games Baru



Wahhhhhh anak mama. Pantang mama download games baru zie tab dia. Bila ada games baru....sure lepas tu ke hulu ke hilir tangan dia melekat dgn tab tu. Hahahaha. Satu je zie tak suka bila Mikail ni layan games di tab dia.

...bila kita tak bagi dia main lagi, kalau nak tgk drama dia guling atas lantai bagai. Aduhhh haiii... sakit plak hati kite nengoknya...hehehe :D






Tengok tu...sengih memujuk tu sebenarnya. So that zie kasi dia main lama-lama. Sorry ye nak...sejam je kau main...lepas tu rehat. 2, 3 jam lepas tu nanti...baru main lagi. Takde nya emak kau ni nak kesah ko berguling ke, ko bergeleng ke atas lantai...

...drama mu tak laku ye, nak. Hahahaha. Selamat berguling guling ye lepas ni....hahahaha. Oh ye, zie download Lego games utk dia. Hehe







4 comments:

yoorin melacolea said...

ralittt dia main tab.... mikail bulu mata lentik macam gegirl laaaa...

Zie Madini said...

YOORIN
-- hehe kannn. Ikut bulu mata zie. lentik :D

Muhammad Adam Hussein said...

Ngegemesin juga tampangnya hehe

~♥dieyba_baby♥~ said...

alalalala muka dia tu, comeiii