Makan Tengah Hari Dengan Yang Tersayang


Balik je dari klinik, dah nak tengah hari. So kira brunch lah ni ea. Hehe. Emak ajak makan kat Secret Recipe. Dia nak makan Thai Fried Rice. 






Ceaaa...tgk lagak Mikail tu uols. Kekonon dia pilih menu dia sendiri ler tu. Hehehe






Inilah dia the best ever Thai Fried Rice. Kegemaran Zie dan emak. So wajib zie pun order yg ini gak. Sambal belacan dia...perhhhhh! nangis ow. Meleleh hingus kau makan. Seriously...pedas. Tapi sedap giler :D





Ni plak sherpherd Pie untuk Mikail. Jadi anak mat salleh kooo anak zie uols. Lunch pie je. hehehe.





Muka teruja nak makan tp mama dia nak suruh posing dulu dengan pie dia. Hahaha. Sorry anak ku...adat beremakkan blogger. Lalalala....







Lepas makan bawa Mikail jalan jalan tawaf The Spring. Bawa dia main kat playground ToyRus gak. Yang jadi mikail emak. Zie sibuk pilih hot wheels kat dlm...hehe. Tu yg takde snap gambar mikail tgh main kat playground...






Penat jalan jalan...masa utk balik rumah :D Penat kooo jalan bertiga dgn mikail takde husband. Sbb mikail asyik mintak di gendong je. Kalau papa dia ada, memang tugas dia lah yg gendong. Hehe









4 comments:

asha said...

nang sik lepas la lampin ya eyh. huhuhu

Zie Madini said...

ASHA
-- hahaha...yalah tek sha. Nang sikpat lepas. mun sikda ya, ngerisik nya.

dah jadi kedak bantal busuk nya lampin ya. nabis nya jenis yg boleh di cuci. mun sik..parai kitai. haha

~♥dieyba_baby♥~ said...

hehehe btl setuju.. kalau ayah dia ada senang je kan nk bwk jalan2.. hehe

Rosmiza Ali said...

Selalu mkn at secret recipy tp x pernah cuba lak fried rice tu.. Mcm nak kena cuba nih.. Nyum2!
RosmizaAliDotCom™