Minyak Urut Yang Wangi




Minyak urut kegemaran Zie ni taw uols. Wangi je bau dia. Bau suka berurut kalau ginie...hehe. Tapi yg tak bestnya....sendiri urut sendiri. Uwaaaaaa!!! Mak tak nak urut urut lagi dah. Sakit tangan katanya. 

...nak suruh husband plak, husband bukannya 24/7 ada di sisi zie. Uwaaaaa sekali lagi. Ceaaa...drama. Hehe. Sudahnya sendiri urut sendiri lah kan. Tp yg bestnya... if kat opis. Ada tukang urut peribadi taw. Hahaha

Sentiasa suruh kawan seopis, Ngiik Choo urutkan. Sedap wooo urutan dia :D Oh ye, utk warga Kuhing...minyak urut ni ada di jual di kedai Sharifah ye ^_-








3 comments:

suezen said...

prfume generic ni sedp bau dia. kuat juga kan bau dia tu. tp murah. hehehhe itu yg best

yoorin melacolea said...

minyak ni masa dalam pantang bidan urut pakai minyak ni,.. haha..kelakar tauuu rasa.. sebab mcm dah moden pulak bidan skrg ni..nama bidan tradisional kg..skali minyak urut moden laaa

MG schmidt said...

penah bau perfume sunflower ni mmg wangi :)