Putu Mayam




Seumur hidup zie.... inilah pertama kali zie makan putu mayam. Dah nak masuk 31 tahun koooo umur kite, baru merasa. Hahaha. Selalu tengok je org jual dan makan benda alah ni. Tapi tak pernah tergerak hati nak beli dan try...hehe

...ni pun dpt merasa sebab kawan emak zie sederkah kat weols. So excited kooo nk merasa. Pssttt...kalau nak merasa makanan baru, kenalah secubit je dulu. Nasib kooo secubit je zie rasa. Sebab tekak tak suka rasa dia weh. Hahahaha.

Zie tgk emak makan, wahhh..bukan main berselera lagi dia. But as for me, frankly speaking... i don't like the taste. Hehehe. Org kata mk dgn gula merah or dgn kari ayam or dhall sedap jadinya. Insya'Allah, nanti nanti try versi tu plak...hehe






6 comments:

ArELeEz said...

same la.. xsker jugak.

Mad Parihh said...

selalu beli kat pasar malam . tapi bukan untuk diri sendiri . untk orang rumah . huhuu

Syira Lokman said...

giveaway terbaru akan dilancarkan di blog syira lokman 2 jam lagi..tunggu ! :D

Mona Lea said...

fav kamek tok. tiap minggu beli kat pasar mlm di putrajaya

Emma Diana said...

sedapnya , selalu beli kalau ade pasar malam je :)

jum jemput join GA saya

http://matalensajemariberceloteh.blogspot.com/2015/02/1st-giveaway-wanitabesiberbicara.html

Eny Abdullah said...

sedapnyaa! selalu saya makan ada gula merah serbuk tu...
follow sini ya :) http://enyyusnizar.blogspot.com/