Color Block :: Pink + Blue




Zie sangattt sangatttt suka dgn combination warna dark pink + Navy blue ni taw. Bila dipakaikan... perghhh, menyerlah. Hehehe. Lebih² lagi zie memang jenis yg suka dgn warna² terang. Ceria je warna terang ni taw. Sesuai sesangat dgn perwatakkan zie yg ceria senantiasa. Hahaha





See...menyerlah kan warna ni. Dari jauh lagi dah org dah nampak...hahahaha :P Warna biru di campurkan dgn warna kuning pun lawa gak. Nanti nak beli shal warna kuning lah. Dapat setiap hari berwarna warni...hehehe





7 comments:

Mona Lea said...

kitak sikpa makei kaler terang2. kitak putih zie.kacaklah...

Zie Madini said...

MONA LEA
-- hehe..yalah tek :P Tapi ada juak yg berkulit gelap kck juak makey colour block sis.

kedak Nabila huda. menyerlah jak nya makey colour blok. Inspired by her actually. hehe

ArELeEz said...

yg penting confident. kompom terserlah!

bb_nona said...

i like pink , memang menyerlahh sis, happy tgk u happyyy and sweet ,
hehe, kunjungna balas :

hmm, dh pujuk abah, tp entah la..

Nooriah Abdullah said...

singgah follow sini salam kenal dari kaknoor
cantik semua nya lah..

inspire bunny said...

lebih lebih lagi combination dgn satin. nampak lagi elegant. Royal classy gitu XD

Reena Sidek said...

kacak kak zie.. mok kmk try juak combine warna tok...