Eyyeewww! Ada Lalat!



Semalam makan kat tettt **censored... tak nak tutup periuk nasi org. Hehe** Order ler Zie Mee Brunei ni. Pertama kali tgk menu ni dan tak pernah rasa. Semestinya Zie nak try. Terhidang je kat depan mata... memang slurppp slurppp kecur liur tengok...

...rasanya dia memang nangis beb. Sangat kena dgn tekak dan selera. Tapi... yg tak bestnya. Bila habis je makan. Baru terserempak dgn menatang nih

::
::
::
::


Uwaaaaaa!!! Lalat yg mati lemas dah kooooo. Terus loya tekak serta merta. Arghhhh!!! Stress. Kenapalah dah makan baru ternampak menatang tu. Huhu. Tawakal je lah aku... huhu. Apa² pun, mee brunei memang terbaik! 






3 comments:

C i k R e n e x said...

Akk x g tnjuk kt manager rstrn tu ker..

Shahida Dzulkafli said...

Huhuhu.. kalau jumpa awal2 leh gak amik tindakan...

Aisumi Chan Kawa'i said...

huaaaa~ dah pernah kena mcm ni.. sumi kalau bab makanan ni mcm2 pernah jumpa.. sabau jela.. lepas tu mula xlalu makan dah..

p/s: hye zie.. lama xjengah blog.. sumi dah kembali blogging.. hihi.. semoga sehat2 selalu yer..