Screen Tab Mikail Pecah :(



Uwaaaaa!!!! Pecah sudah kooo tab Mikail. Sebab tu lah kalau utk budak budak pakai, takyah beli yg mahal mahal. Lagi lagi if plan nak beli iPad utk budak budak. Kang sendiri yg sakit hati if beli mahal mahal... tapi tak sampai setahun, dah pecah.

....kalau beli yg murah murah je (zie beli Lenovo hanya RM190 je), takde lah sakit hati sangat. Hehe. Yg mahal mahal... mak bapak yg pakai ^_^




Ada tanya dgn tauke kedai hp, if repair sreen tab berapa. RM90 kooo repair screen. Baik beli baru je kan. Bulan 5 karang lah zie belikan yg baru buat Mikail. Buat masa ni, biar dia takyah main tab. Sape suruh rosakkan, kan. Rasanya... hohohoh

...gaji bulan ni, byk perlu byr. Tu yg tak dpt nk beli Tab yg baru utk dia. Perlu utamakan yg penting. Yg kehendak ni, kemudian je la.






1 comment:

nik ros said...

teruk jugak pecah screennya