Dapat RM50 Zalora Shopping Voucher dari Digi Rewards



Yesss!!! Semalam colleague Zie berlenggang kangkung dtg ke workstation zie. Ingatkan dia nak suruh buat kerja... rupanya nak bagi Zie kupon Zalora yg bernilai RM50. Apa lagi akuuuu.... terus kooo nyopping! Hahaha.

...lain org yg dapat Digi Rewards, lain org plak yg guna rewards. Haha. Amoi  tu (Ngiik Choo) memang suka nah kasi Zie kupon dari Zalora. Tu yg syg dia lebih tu. Walaupun kadang² dia suka menyakitkan hati. Hehehe





Kali ni Zie shopping barang utk husband. Yg boxer tu husband punya. Zie plak semata² nak habiskan nilai kupon tu, rembat je lah spec ala² reben tu. Leh nanti tuka² Zie pakai spec masa driving. Hehe.

...kalau tak esok, lusa kompom sampai. Ehemmm... spec raya. Hahaha. Apa² pun, terima kasih, Ngiik Choo! Kalau ada lagi kupon, bagi lagi ya...hihi.





Oh ye, pada uols yg belum pernah shopping kat Zalora... ni Zie ada 15% diskaun kupon. Hari ni zalora buat penghantaran percuma. Utk nilai pembeli di bawah RM75 pun, dorg buat penghantaran percuma gak. Hanya tu hari ini je ea

...sooo, cepat shoping! Buat uols yg pertama kali nak beli di zalora, ni dia kupon kod --> ZBAPohD :) Entitle 15% diskaun ea. Selamat nyopping. Sharing is caring!





2 comments:

Syira Lokman said...

ALL THE BEST ^_^

Rosmiza Ali said...

Syoknya sapat kupon free.. Bila la zalora nk bg kupon lg ni.. Heheh..