Rambut Raya Mikail






Hehehe...duduk diam² je dia masa papa dia guntingkan rambut dia. Sebelum papa dia nak guntingkan rambut dia... kau tak tengok mikail uols. Excited bukan main lagi. Tak henti² gtaw kat Zie dia nak gunting rmbut kejap lagi...haha.

...kalau weols yg guntingkan, hendak dia. Cuba pi bawa dia ke kedai gunting. Kau nak tgk dia buat drama menangis dia. Hahahaha.





Tadaaa!!! Rambut Raya saya, kata mikail kekononnya. Hehehe. Semakin hensem anak mama ni taw...hikss. Opss, puji anak sendiri ler plak. Haha. Ye lah... kalau nak tunggu uols puji anak zie, lambat. Baik sendiri yg puji.

...hensem ke, tak hensem ke anak Zie... tetap gak hensem dan comel di mata zie ^_^




4 comments:

intandayani said...

Wah hensem sangat dah ni..
Auntie ade baby girl tau..hahaha ok bye
Selamat hari raya Zie

ztie said...

memang nampak hensem nya hehe

Jenny Lilly said...

Hensem nye..lama kita dah tak jumpa kan mikail..

Syasya Harun said...

Hensemnya....Selamat Hari Raya