Mengidam Lasagna




Tekak ni kan, time hujung bulannnnn lah dia sibuk nak makan itu, nak makan ini. Nak nak lagi bila "tentera jepun" nak datang "menembak". Haa masa tueeeeee ler craving nak makan itu ini menggila. Selagi tak pekena, selagi tue ler termimpi²..haha




So hari tu bawa Ngiik Choo ke Bing cafe. Sebab kat Bing je lasagna tersedap bagi Zie. Kena dgn tekak Zie. Hihi.



Coke yg super mahal! Hahahaha. Secawan hampir RM6..belum lagi plus GST...grrr grrr. Huhu. Biasanya minuman kat cafe cafe ginie. Kompomnya harga ala ala cekik darah... hihi




Tadaaa!!! Lasagna yg sgtttt lah sedap :) Worth it! Siapa yg rasa ngidam nak makan lasagna, haaa...boleh je uols serbu Bing cafe ek. Dijiman puas hati. Hihi. 





3 comments:

ztie said...

maksud ktk dijimat puas ati? ehehe ka dijamin? fav eh lasagna sitok. nang sik toleh terus kmk rah tmpt lain. huaaaaa.. yala sik bes nya jaoh tok...

Zie Madini said...

ZATIE
hahaha...dijamin sis. typo. hihihi

nona senyum2 said...

dah terrrliurr nih, perghh sedappp nampaknyaaaaa, ishhh !
rosak diet taww