Demam... Kecundang Jua Akhirnya




Akhirnyaaa... kecundang juga zie. Sedaya upaya tak nak demam koo. Asal ada tanda² nak demam... awal guna kaedah tradisional (mcm keluarkan peluh byk² dan minum air suam byk². So far menjadi) supaya tanda² tu tak jadi demam betul²..huhu.

...tapi itulah kalau antibodi sudah semakin lemah. Nak tak nak.. demam juga akhirnya. Semalam Zie ambil sick leave. Nasib zie dan suami dah tak PJJ lagi, so dpt ler harapkan di bawa zie ke klinik. Selalunya if zie demam dulu²... just telan panadol je dan tak ke klinik pun. Hehe

Syorga kan husband is around 24jam. I can rely on him now. Hihi. Kasi can ler kan. Apa² pun, hari ni masuk kerja, melambak terus paperworks to do. Arghhh...overtime ler jawapnya petang karang. Huhu.






1 comment:

nik ros said...

ni pun rasa nak demam jugak.dah start sakit tekak..huhu
take care zie :)