Souvenir Dari Taiwan



Ni yg bestnya bila kawan² atau rakan sekerja balik dari bercuti. Kompom ada² je dorg akan bagi souvenir sebagai tanda ingatan. Actually dia bawa makan² dari Taiwan sebenarnya. Tapi memandangkan takde chop halal... zie gtaw kat dia, zie tak dapat makan sebab takde chop halal walaupun ianya hanya gula²... tak berani nak makan..

...keesokkan harinya, dia bagi zie souvenir ni plak. awww... susah² je dia. Dia kata dia ada beli extra. Org memberi, kita menerima ^_^ Thank u, Ms. Tay!




Memangkan iPhone zie takde lubang utk gantung benda alah tu. Zie gantungkan aje lah kat monitor ni ha. Hehehe. Comel je tengok :D





Close up. Seee... comel kan ^_^ 







2 comments: