Mencuba Rio Burger dari Mcdonalds


Kalau aritu tak mintak tolong husband tapawkan burger Mcdonals dengan Zie, tak tahu lerrrrr Zie Mcdonalds ada menu burger terbaru. Hehehehe. Nampak nah Zie ni tak ambil kisah nah tentang hal semasa ek :P

...jarang tengok TV actually...hehehe




Errr...air dah setengah, fries pun dah setengah, baru teringat nak gambar utk belog. Hahaha




Taraaa!!! Mencuba sudah. Sedap yang amat kooooo uols. Wajib uols try. Suka sangat dgn rasa roti dia. Ala² rasa roti bakar gitu. Sedap sesangat. Mcm tak puas je makan satu burger. Kena 2... baru puas utk someone yg kuat makan macam Zie lah ea...hehe

...thank you husband tersayang. Hehe




2 comments:

Shahida Dzulkafli said...

menarik nie.. nak carilah juga..

C i k R e n e x said...

nampak cam sedap tu kak. kena cuba jugak ni.